FI DE LES MESURES EXCEPCIONALS CORONAVIRUS A CASERES

15/04/2020

FI DE LES MESURES EXCEPCIONALS CORONAVIRUS A CASERES

L’Ajuntament informa que segons comunicació dels serveis sanitaris,  ha finalitzat el període d’aïllament d’algunes de les persones que estaven confinades sota control, per tant es pot aixecar el confinament estricte que s’estava aplicant al municipi, així, a partir d'avui dimecres, la gent podrà tornar a sortir a comprar als establiments del poble, però es demana que tothom porti mascareta (a poder ser quirúrgica), guants i que es mantingui la distància de seguretat de com a mínim 1,5 metres.

També s’informa que les voluntàries estan a disposició de les persones que ho necessitin, trucant a l’Ajuntament.

Es continua demanant a la gent, que només treguin els animals de companyia un cop al dia i durant el mínim temps possible.

Menú principal