MESURES EXCEPCIONALS CORONAVIRUS A CASERES

01/04/2020

MESURES EXCEPCIONALS CORONAVIRUS A CASERES

L’Ajuntament, recorda que seguint les indicacions dels serveis sanitaris, es demana a la població, que pel seu bé, no es moguin de casa si no és una emergència, cal evitar al màxim desplaçar-se als punts de venda del poble, ja que l’Ajuntament garanteix el repartiment als domicilis.

La gent hauran de fer els encàrrecs directament als establiments tant de pa, medicaments i carnisseria:

Forn: 659342547

Farmàcia: 977 431859

Carnisseria Moreno: 977 431865

Els repartiments els faran les persones voluntàries durant els matins, tot i així si es necessita alguna emergència pel que fa als medicaments, també es podrà subministrar per la tarda.

S’informa que fins a nou avís se suspèn el mercat ambulant setmanal.

Es demana només treure els animals de companyia un cop al dia i durant el mínim temps possible.

Tanmateix tots els treballs, activitats i desplaçaments que es poden fer dins l’estat d’alarma, es podran continuar fent seguint les recomanacions i restriccions establertes.

Per qualsevol dubte podeu trucar a l’Ajuntament i us informarem, 977431909.