OBERTURA PISCINES MUNICIPALS

30/06/2020

OBERTURA PISCINES MUNICIPALS

L’Ajuntament informa que demà dia 1 de juliol s’obriran les piscines i comunica que enguany a més de les normes de sempre, s’haurà de tenir en conte el següent:

- Hi ha aforament limitat a 132 persones en total, repartit de la següent manera:

86   persones a la zona de platja, tant gespa com paviment.

44   persones dins la piscina gran.

2 persones a la piscina petita.

- S’haurà de mantenir en tot moment la distància de seguretat de 1,5m. en persones de fora de la unitat familiar.

- Els vestidors estaran tancats.

- No hi hauran hamaques.

- És obligatori posar-se gel hidroalcohòlic abans d’accedir a les instal·lacions.

- Únicament hi hauran cadires a disposició dels usuaris amb mobilitat reduïda. (no es podran portar de casa).

- No hi hauran xurros, tot i que cadascú es podrà portar el seu de casa per utilitzar-lo individualment.

- Està prohibit l’ús de material auxiliar de joc que pugui ser susceptible de compartir com per exemple pilotes.

- Especialment està prohibit l’accés amb calçat de carrer i es recomana l’ús de sabatilles de bany.

- Està prohibit l’accés a les persones que presentin símptomes compatibles amb la COVID-19.

Es demana la responsabilitat i comprensió de tothom donades les circumstàncies excepcionals d’aquest estiu.

No es podrà entrar sense l’abonament o l’entrada corresponent.

L’Ajuntament es reserva el dret de modificar aquestes normes en funció de les recomanacions de les autoritats corresponents.

Menú principal